دپارتمان آوید پلاس

دپمارتمان آوید پلاس زیر مجموعه شرکت مهر آوید پردیس بوده که با بهترین بروزترین و سریع ترین روش ها به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را آنلاین کنید.

وب سایت

در دنیای مدرن، وب سایتها یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی هستند. امروزه وبسایتها با کسب و کارهای سنتی و فیزیکی با بیش از سه میلیارد کاربر در سراسر جهان برابر .هستند برای مثال برای کسب اطلاعات بیشتر از یک شرکت میتوانید نام تجاری آن را در یک موتور جستجوگر مثل گوگل جستجو کنید و در نهایت به یک وب سایت متصل شوید. همچنین این فرآیند هر روزه توسط میلیونها کاربر برای محصولات و سایر خدمات از کتاب گرفته تا قطعات خودرو و یا حتی دارو بارها تکرار می شود.
امروزه دیگر وب سایت یک ابزار تجملی برای کسب و کار نیست بلکه امروز وب سایت گاه از یک مرکز خرید قدرتمند تر و شلوغ تر است دیگر با مشکلات زندگی پر سرعت امروزه پاساژ گردی ها هم جای خود را به وب گردی داده اند و کسب و کارها برای بر قرار کردن ارتباط دیگر به سراغ آگهی های روزنامه نمی روند، بلکه برای راحتی و سرعت بیشتر و جذابیت بسوی موتورهای جستجوی اینترنت مانند گوگل هدایت
شده اند!

بهینه سازی برای موتورهای جستجو (سئو) - (SEO)

عبارت SEO مخفف سه کلمه Search Engine Optimization است که به معنای بهینه سازی برای موتور های جستجو میباشد اما این روزها معنای آن به Search Experience Optimization تغییر یافته که به معنای بهینه سازی تجربه کاربر هنگام جستجو است و شامل تکنیکهای است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه های بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجو بسیار ارزشمند است، در واقع این یک تبلیغ رایگان در فضای تبلیغاتی جهان است این فرآیند باعث میشود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.
در بازار رقابتی امروز سئو مهمتر از همیشه خودنمایی می.کند میلیونها کاربر از موتورهای جستجو برای حل و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می.کنند بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ ، وبسایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو میتواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

تیم سئو دپارتمان آوید پلاس برای دقیق تر بودن و ایجاد آمار منظم از نتیجه این فعالیتها همواره سایت شما را به کمک آنالیزورهایی مثل سرچ کنسول گوگل و گوگل آنالیتیک و سایر آنالیزرهای معتبر بررسی و با روشهای درست و اصولی خطاهای دریافتی را رفع میکند
خدمات سئو کاملا بر پایه و اساس سئو کلاه سفید بوده و به هیچ عنوان از سئو کلاه خاکستری و یا مشکی استفاده نمیشود و شامل موارد زیر میشود که در سه سطح پایه استاندارد و حرفه ای انجام می شود.


طراحی نرم افزار (اپلیکیشن)

کامپیوترها و مروگرها تنها ابزارهای دسترسی به اینترنت نیستند، برنامه های موبایلی که به صورت پیش فرض بر روی بسیاری از تلفنهای همراه نصب شده است عادت استفاده از مروگرهای متداول در کامپیوتر را نه تنها به موبایل و تبلت منتقل نکرد بلکه ذهنیت استفاده از وب سایت را بر اساس برنامه ای که کاملا سفارشی تولید شده و محدودیتهای مرورگر را نیز ندارد، تغییر داده است. کسب و کارها را نه تنها در قالب عمومی وب سایت بلکه باید از طریق اپلیکیشن موبایل هم معرفی کرد .
از دلایل این موضوع میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی آسان تر
  • امکاناتی فراتر از یک مرورگر
  • مزیت رقابتی
  • کاهش هزینه تبلیغات
  • افزایش تعداد مشتریان
  • و …

بسیاری از اپلیکیشنهای مطرح موبایل برای هر دو سیستم عامل ios ,Android تولید شده اند. اما برای ساخت و انتشار هر کدام مسیر متفاوتی پیموده شده است. دپارتمان آوید پلاس، با استفاده از بروز ترین زبانهای برنامه نویسی روز دنیا در هر دو پلتفرم Android و ios  برای شما اپلیکیشنهای استاندارد طراحی می کند.